خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمدیه:

  مدیریت و خدمت خالصانه آیت الله رئیسی الگو و ترازی برای مدیران انقلابی است

 

مدیریت و خدمت خالصانه آیت الله رئیسی الگو و ترازی برای مدیران انقلابی است
  حجت الاسلام آقا حسینی عنوان کرد: مدیریت و خدمت خالصانه ایشان الگو و ترازی برای مدیران انقلابی شد و به مدیریت و سیاست خارجه کشور عزت و آبرو داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

قزوین_ به گزارش بسیج، مراسم شهادت رئیس جمهور، خادم الرضا(ع) آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان گرامیشان، با حضور حجت‌الاسلام بهاءالدین آقا حسینی امام جمعه محمدیه، مسوولان شهری و اقشار مختلف مردم در مسجد اميرالمومنين (ع) شهر مهرگان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام آقا حسینی اظهار کرد: آیت الله رئیسی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای مثل ولایتمداری، مدیر با اخلاص و خدمتگزار مردم و یاور مظلومان و به عنوان رئیس جمهوری در تراز انقلاب قرار داشت و به عنوان یک ذخیره معنوی برای انقلاب اسلامی بود و فقدان ایشان یک حادثه تلخ و ناگوار برای این نظام و انقلاب است.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: مدیریت و خدمت خالصانه ایشان الگو و ترازی برای مدیران انقلابی شد و به مدیریت و سیاست خارجه کشور عزت و آبرو داد.

وی ادامه داد: کسانی که در گذشته دل به برجام و وعده‌های پوچ قلدرهای عالم بسته بودند، نتوانستند کاری برای این مملکت انجام بدهند؛ ایشان در زمان ریاست جمهوری ۱۰ هزار شرکت از هم پاچیده شده را به عرصه تولید برگرداندند و برای حل مشکلات مردم از زیرساخت‌ها گرفته تا مسکن و غیره شب و روز تلاش می‌کردند و ساخت هزاران مسکن مهر در سراسر کشور از اقدامات خوب این دولت برای مردم عزیز بود.

حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی تاکید کرد: اگر اجل مهلت می‌داد و ریاست جمهوری ایشان ادامه پیدا می‌کرد چنان پایه‌های اقتصادی کشور محکم می‌شد که حضرت آقا می‌فرمودند "لرزه‌های دنیا به ما لرزه نیندازد و تکان‌های دنیا ما را تکان ندهد." 

وی اضافه کرد: این مملکت هر ضربه‌ای دیده از غرب گرایانی ست که دل در گرو غرب بسته‌اند و حل مشکلات مملکت را به بیگانه و اجنبی گره زده‌اند؛ این مملکت را فقط منش، روش و سیاست دولت رئیسی نجات خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید هوشیار و مواظب باشیم و با بصیرت کسی را که روش، سیاست و مردمداریش مثل این شهید بزرگوار بود، انتخاب کنیم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوشایندی برای این مملکت رقم بخورد تا تلاش های این عزیز سفر کرده در آینده به بار بنشیند. 

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار